Zatím volné termíny na zimní přezutí.
Objednejte se včas.
Pokud hledáme do svého kolektivu novou posilu, zveřejníme to právě tady:
Pracovnice administrativy a příjmu objednávek
Náplň práce
Do našeho kolektivu sháníme spolehlivou a sympatickou kolegyni, která nám pomůže zabezpečit zejména administrativní chod naší firmy – autoservisu a autopůjčovny. Jedná se o čistou, a fyzicky nenáročnou práci v příjemném prostřední moderní kanceláře a přijímací haly. Tato práce obnáší nejen ryze administrativní náplň (dokumenty, plánování, správa emailů, telefonů apod., ale vyžaduje i aktivní zapojení do ostatních činností, které s tím souvisí. Jedná se především o kontakt se zákazníky i dodavateli, interakce mezi úsekem dílny a obchodní částí, aktivní zapojení do chodu agendy vnitropodnikového účetnictví, skladového hospodářství apod., interakce s vedením firmy. Náplň práce je pestrá a vyžaduje míru samostatnosti a flexibility. Základní přehled v oboru je výhodou, ale praxe v oboru není úplnou nutností, lze zaučit i nováčka nebo absolventa. Důležitá je chuť se učit novým věcem a zájem o obor. Malý pracovní kolektiv nabízí příjemné prostředí a zázemí.
Požadavky:
- bezúhonnost, dobrý zdravotní stav
- znalost práce na PC na kancelářské úrovni
- znalost alespoň základů administrativy (správa emailů, základy obchodní komunikace)
- řidičský průkaz skupiny B
- základní znalosti v obchodně-ekonomické oblasti
- technické znalosti v oblasti autoservisu popř. praxe v oboru výhodou, ale není podmínkou
- základní znalost AJ, více výhodou
Co za to nabízíme?
- příjemné prostřední menšího pracovního kolektivu
- další rozvoj vzdělání a kvalifikace
- zaměstnanecké benefity (penzijní připojištění apod., sezónní a mimořádné odměny apod.)
- cenové zvýhodnění firemních služeb a produktů
- služební telefon s neomezeným tarifem
- v případě nutnosti služební automobil
- jednosměnný provoz
- mzda 30000,- Kč až 40000,- Kč dle zapracování a výsledků
- v budoucnu zvyšování mzdy podle odpracované doby a pracovních výsledků
- sezónní a mimořádné odměny
Pokud máte o nabízenou pozici zájem, neváhejte a pošlete svůj životopis na prace@carwest.cz
V případě dalších nejasností nebo otázek prosím pošlete email na stejnou adresu.
Firma CARWEST s.r.o. funguje již od roku 2004 a přestože se nejedná o velkou společnost, má v rámci regionu své pevné místo na trhu, zejména v oblasti provozování kvalitního neznačkového autoservisu osobních automobilů a lehkých dodávek. Dále provozujeme autopůjčovnu osobních automobilů a vzhledem k historickým souvislostem patříme mezi nejdéle působící a nejoblíbenější autopůjčovny v Plzeňském kraji. Základním krédem je pro nás poskytovat kvalitní služby za dobré ceny. Jako menší firma se snažíme o individuální až osobní přístup při řešení každého problému. Naší referencí jsou tisíce spokojených zákazníků.
17. 10. 2024
Vítěz testu a skvělá zimní pneumatika SEMPERIT u nás za výhodnou cenu!
Více info01. 04. 2022
K Vánocům, k narozeninám, k svátku, nebo prostě jen tak...
Obdarujte své známé a kamarády dárkovou poukázkou od nás.
Buď s finanční částkou, nebo na konkrétní službu.
Třeba na dokonalé vyčištění auta !
CARWEST, s.r.o.
Línská 1
318 00 Plzeň
telefon:
Provozní doba:
PO - PÁ
SO
NE zavřeno
IČ: 26375109,
DIČ: CZ26375109
v Plzni, oddíl C, vložka 16300